2016. február 15., hétfő

Mindennapjaink

Eltelt két hét és teljesen otthon  érezzük magunkat. Ma vasárnap szinte egész nap esett, én mostam, főztem, mosogattam és délután sétáltam a lagúna parton Flórával, aki nem bírta már a bezártságot. A dagály több állatot partra sodort - visszadobtunk a vízbe pár tengeri uborkát és egy apró tengeri kígyót.

Egész jól kialakult a napirendünk. Én reggel 6h körül kelek és elmegyek futni a parti úton dél felé,  mert az a szebb. Itt 6h-kor kezd pirkadni, fél 7-kor kel a nap. Mire haza érek teljesen kivilágosodik.


Egyik oldalamon a hegyek, szinte mindig felhőben.



Másik oldalamon az óceán napfelkeltekor.


Reggelire a helyi gyümölcsöket esszük. Banán, papaya, mangó, passion fruit.


A teraszon eszünk, élünk ... Ezt a képet Flóra készítette, aki imád fotózni, de még nem teljesen profi.


Flo a helyi apró  édes banánokkal. Sokkal zamatosabbak, illatosanbak, mint otthon.

Aztán valami program következik, és minden nap legalább egy strandolás.


Ide nagyon szeretünk járni, mert ezen a partszakaszon a legizgalmasabb a búvárkodás. Itt találkoztam egyik nap úszás közben egy sasrájával mélyen bent a lagúnában. Persze fényképező nélkül :(



Charlie's-tól lehet hozni ebédet a partra.


Másik kedvencünk a Fruits of Rarotonga Beach. Tyúkok itt is!


Elzi még lábadozó betegen elaludt a parton.


Ha otthon vagyunk, valami egyszerűt főzünk rizsből, tésztából, zöldségekből, konzervekből. Eddig a nagy hőségben alig voltunk éhesek.


Délutánonként Péter elmegy bringázni és sötétedésre ér haza 7h körül. Itt a trópusokon nagyjából 12 órásak a nappalok és az éjszakák.


Néhány naponta fel kell töltenünk az ivóvíz készletünket. A csapvíz nem veszélyes, de ivásra nem ajánlják.  A szűrt vizet magunk vesszük az ingyenes csapból pár száz méterre tőlünk a rendőr örs mellett.



A kis rendőr őrs.


Este hamar fekszük. Mivel 7h-kor besötétedik, és napközben sok a program, a láyok este 8h-kor már javában alszanak.  Mi is korán fekszünk, ránk fért végre a pihenés.

Elzit itt kezdtem el pelus nélkül altatni éjszaka. Direkt ezért hoztunk egy gumilepedőt. Eddig egyszer pisilt be, ami felümúja minden várakozásomat. Hajrá Elzi :)


Itt egy ritka délutáni szunyókálás.

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Eddig szóhoz sem jutottunk, és leesett állal nézünk minden fényképet. Most is csak jelezném, hogy a mi mindennapjainkhoz már hozzátartozik, hogy megnézzük, jött-e új bejegyzés. Nagyon jó veletek lenni nap mint nap, és biztatunk, hogy hasonló lelkesedéssel jelentkezzetek továbbra is!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a bíztatást, a strapa ellenére folytatom :) Annyi az izgalmas élmény, hogy mindig le vagyok maradva a beszámolókkal :(
    Üdv mindenkinek otthon!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szép! Jó pihenést nektek!

    VálaszTörlés
  4. Gondolkodtam, mit is írjak, de még nem bírtam megfogalmazni ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképesztőek a fotók. A városi folyó a kedvencem. Meg a nagy rák. Meg a szállás..... Ti is szépek vagytok :-) Puszi Imola

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés